¨ Léčba bolestí a prevence bolestí metodou INFINITY

Léčba bolestí a prevence bolestí metodou INFINITY

Nově provádím léčbu bolestí páteře a prevenci onemocnění pohybového ústrojí pomocí speciální certifikované metody INFINITY.

Tato metoda dokáže zharmonizovat svaly a odstranit nevhodné postavení kloubů, které se projevuje bolestivostí.

Přináší nový aspekt při cvičení a"pohled na sebe zevnitř". Učí uvědomit si chybné držení těla a okamžitě hledá nápravu.

Léčebná metoda zvaná INFINITY je komplexní rehabilitační a léčebná metoda, kterou vyvinula primářka Rehabilitačního ústavu Brandýs nad Orlicí MUDr. Michaela Tomanová, MBA. Základem této metody je správné dýchání - dech při cvičení je hluboký a do celého hrudníku.
Dýchání je základem pro správný nácvik stereotypů, je ale nutno se naučit i několika dalším cvikům, aby bylo docíleno správného držení těla. A právě správné držení těla společně se správným dechem je tím receptem na odstranění a prevenci bolestí zad, krční páteře, bederní oblasti...

Jednotlivé cviky jsou rozpracovány pro nácvik ve stoji a v sedu. Zvládnout cvičení není obtížné - je rozpracováno tak, aby ho jedinec po zvládnutém nácviku mohl provádět kdykoli sám. Důležitý je odborný dohled při nácviku tohoto cvičení, protože pokud nejsou dodrženy všechny potřebné zásady, nejenže se nedostaví potřebný efekt, ale tělo si zafixuje nesprávné stereotypy pro držení těla a bolesti neustoupí, naopak se stav může i zhoršovat.

Fyzioterapie a rehabilitace Třebíč - Soňa Hlaváčková