Živnostenský listOsvědčení a certifikáty

Živnostenský list

Registrace nestátního zdravotnického zařízení

Osvědčení registrace nestátního zdravotnického zařízení          Osvědčení registrace nestátního zdravotnického zařízení          Souhlas KÚ Vysočina s provozem nestátního zdrav.zařízení

Souhlas KÚ Vysočina s provozem nestátního zdrav.zařízení          Souhlas KÚ Vysočina s provozem nestátního zdrav.zařízení          Souhlas KÚ Vysočina s provozem nestátního zdrav.zařízení

Doklady o absolvování certifikovaných kurzů a školení
opravňující k provozování odborné praxe

Diagnostika a terapie funkčních poruch          Osvědčení k výkonu zdravotnického povolání bez odborného dohledu - obor fyzioterapeut          Kurz baňkování

Kurz terapie lymfedému - lymfodrenáž          Kurz terapie lymfedému - lymfodrenáž          Cerifikát Dornovy metody Breussovy masáže

Diagnostika a léčení pohybového aparátu - měkké a mobilizační techniky          Kurz fyzioterapeutů v léčbě metodou L.Mojžíšové          Kurz fyzioterapeutů v léčbě metodou L.Mojžíšové

Víkendový cvicební pobyt v Horním Bradle 12.-14.9.2014

Novinky:

Nově zařazuji do svých terapií poznatky bazálních programů Jarmily Čápové. Tato metodika, vycházející z nastavení postury do určité vývojové polohy, pomáhá nastavit správný pohybový vzor a tudíž odstraňuje nesprávné pohybové stereotypy (u vertebrogenních poruch), či zaniklé pohybové vzory u lidí s mozkovou nebo míšní lézí.

SM systém dle Mudr.Smíška - jednotná metodika cvičení pro regeneraci, prevenci, léčbu a kondiční trénink pomocí pružných lan.
Léčba bolesti zad, skolióza páteře, výhřez meziobratlové ploténky, prevence vzniku onemocnění páteře a celého pohybového aparátu.

Od roku 2012 provádím léčbu bolestí páteře a prevenci onemocnění pohybového ústrojí pomocí speciální certifikované metody INFINITY.
Více o metodě na stránce INFINITY.